مظفری‌زاده: تمرکزمان معطوف به تعطیلات لیگ برتر است!/ فوتبال ما با هیچ استانداردی همخوانی ندارد

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: اکنون ما تمرکزمان را برای تعطیلات می‌گذاریم، چون بعد از یک بازی باید چند روز را تعطیل کنیم.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: اگر مسابقات لیگ را تعطیل نکنند و برنامه عوض نشود به اراک می‌رویم تا برای بازی با آلومینیوم آماده شویم.

وی با بیان اینکه در بازی با آلومینیوم اراک محروم و مصدوم نداریم، ادامه داد: فقط بی‌برنامگی و بی‌نظمی را تا کنون مشاهده کردیم و بعد از یک مدت طولانی قرار است مسابقات لیگ شروع شود و امیدوارم تعطیلی به بازیکنان ما لطمه نزند.

مظفری‌زاده درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر فوتبال در روند تیم تراکتور تاثیرگذار است، بیان کرد: صددرصد، معلوم است بازیکنی که بدنسازی انجام داده و در این مدت دور از شرایط مسابقه بوده است، نمی‌تواند شرایط ایده‌آلی برای بازی داشته باشد. ما این هفته بازی می‌کنیم و دوباره سه هفته لیگ به خاطر فیفادی تعطیل می‌شود. این موضوع خنده‌دار است.

سرپرست تراکتور درباره اینکه بعد از هفته هفتم دوباره لیگ برتر فوتبال تعطیل می‌شود، گفت: ما این هفته بازی می‌کنیم و دوباره مسابقات لیگ تعطیل می‌شود. فوتبال ما با هیچ استاندارد ورزشی در هیچ جای دنیا به لحاظ برنامه‌ریزی، بدنسازی و کار تاکنیکی همخوانی ندارد و همه چیز ما بهم ریخته است. فقط ما همین طور جلو می‌رویم و کاری هم نمی‌توانیم کنیم.

وی افزود: اکنون ما تمرکزمان را برای تعطیلات می‌گذاریم چون باید چند روز تعطیل کرده و استراحت کنیم و دوباره باید چه کار کنیم که بازیکنان شرایط بدنی‌شان حفظ شود. ما باید کارشناس تعطیلی بیاوریم که چطور در دوران تعطیلات بتوانیم شرایط آمادگی تیم را حفظ کنیم.

مظفری‌زاده درباره اینکه تیم‌ها شانس آوردند که تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی حذف شد وگرنه با صعود تیم ملی هفته هفتم لیگ برتر هم لغو می‌شد، اظهار کرد: نباید این طوری باشد که بگوییم شانس آوردیم. ما همیشه دوست داریم تیم‌های ملی ما در بهترین شرایط باشند و بهترین نتیجه را بگیرند، اما بی‌برنامگی‌ها طوری شده است که تیم ملی  حذف می‌شود روند مسابقات لیگ شکل منظمی به خود می‌گیرد. این موضوع به عدم مدیریت صحیح برمی‌گردد و چرا باید به این صورت باشد که منتظر باشند که تیم ملی چه زمانی حذف می‌شود تا مسابقات لیگ را برگزار کنند. مگر تیم‌های دیگر لیگ ندارند و مسابقات باشگاهی‌شان برگزار نمی‌شود و هیچ کدام از این مسائل هم ندارند.

سرپرست تراکتور درباره اظهارات عنایتی مبنی بر اینکه تیم‌های مدعی قهرمانی در بازی‌های آسیایی لیگشان تعطیل است، بیان کرد: من نمی‌دانم کدام لیگ تعطیل شده است؟ ما هر لیگی را که پیگیری می‌کنیم در حال برگزاری است. تمام  کشورهایی که درگیر بازی‌های آسیایی هستند این هفته چندین مسابقه در لیگ خود برگزار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
آقای تاج و دوستان دلسوزش قرار هست همه مشکلات و ایرادهای فوتبال کشور را حل کنند و تیمهای ما جزو بهترینهای جهان شوند . وقتی باید چندین و چند سال تحمل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
فوتبالی که در اون یه عده فاسد در راس کار باشن و بهشون دست بزنی فیفا جریمه ویا تعلیقت میکنه بهتر از این نمیشه.کجا شایسته سالاری.به خدا قسم خودم اهل سیستان هستم تو استان سیستان و بلوچستان بازیکنانی رو دیدم که تو کارهای تکنیکی فوق العاده هستند. با حمایت و آموزشهای درست تاکتیکی و انتخاب بازیکن براساس شایسته سالاری و نه پارتی بازی بازیکنان بسیار بزرگی از همین فرش زیبا و هزار رنگ ایران عزیز چشم جهانیان رو مبهوت خواهند کرد. با توجه به ویژگی های جسمی که اقوام مختلف ایران به لطف خدا از آن بهره مند هستند و آموزش سواد رسانه به این افراد در کنار آموزش های فنی ستاره های بسیار زیادی از این سرزمین بی نظیر طلوع خواهند کرد اما چه سود:( کدام برنامه ریزی کدام استعداد یابی درست.با این پول های بدون حساب و کتاب که از جیب بیت المال بابت قرار دادهای نجومی باشگاهها و جریمه های مختلف داره خرج میشه چند تا آکادمی تخصصی استعداد یابی و پرورش جسمی و فکری دانش آموزان در زمینه نه تنها فوتبال بلکه درهمه رشته ها در سرتاسر ایران می تونست فعال بشه؟توهمه شهرهای ایران ادارات ورزش و جوانان قرار دارند که میشه برای اونا یه آکادمی درست کرد و به اونا تنها یک وظیفه معین کرد:توافق با آموزش و پرورش و آموزش معلمان ورزش جهت شناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه رشته های مختلف ورزشی و معرفی اونا به آکادمی مناطق جهت تست و آموزشهای کاملتر و این روند به شکل هرمی می تونه ادامه پیدا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۸:۱۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
عنایتی دوست داری لیک تعطیل بشی که ازوجودبازیکنانی که میخواداستفاده کنی.برای اینکه سرمربیان تیم ملی راحت طلب هستنداینهاشرم وحیاندارندبرایشان مهم نیست.چون آدمهای بی آبروی هستندآخرین بازی تیم امیدباهنگ کنگ نگاه کنیدهمین آقاباعث باخت تیم امیدشد.متاسف هستم برای فدراسیون وتصمیم گیرانشان که عقلشان رادادنددست عنایتی.النصرقبل وبعدبازی پرسپولیس بازی داشت.قابل توجه سرمربیان تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
شما تمام بیت المال ایران هم به پاتون بریزن هی میگین کمه و داورمقصره، زمین خرابه، حقمان خوردن و این چرندیات دیگه
آخرین اخبار