مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱ هزار و ۵۵۰ سالمند از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

جاسم محمدی با تبریک فرا رسیدن هفته سالمندان اظهار کرد: همایش تکریم از سالمندان تحت حمایت در مجتمع لاله شهرکرد اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ سالمند تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند که یک سوم جمیعت کمیته امداد را تشکیل می‌هند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ارائه تمامی خدمات به سالمندان تحت حمایت اضافه کرد: سرکشی از سالمندان به مناسبت‌های مختلف، برگزاری اردو‌های یک روزه، برگزاری اردو‌های شوق زیارت، برگزاری همایش‌های یک روزه و پرداخت کمک‌های موردی و کمک‌هزینه زندگی از دیگر خدمات این نهاد به جامعه سالمندان است.

در حاشیه این مراسم ۲۶۷ سری جهیزیه شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر وسایل مورد نیاز به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

لازم به ذکر است، شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران در نظر گرفته شده است. همچنین ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار