بازی‌های آسیایی هانگژو؛

علیزاده و کاویانی‌نژاد در فینال کشتی فرنگی؛ دلخانی حذف شد

رقابت نمایندگان کشتی فرنگی ایران در یازدهمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو امروز در ۴ وزن پیگیری شد.

 در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی، رقابت‌های کشتی فرنگی آغاز شد و کشتی‌گیران در اوزان مختلف به روی تشک رفتند که نتایج کسب شده به شرح زیر است:

میثم دلخانی حذف شد
میثم دلخانی در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست در مصاف با جیانندر از هند با نتیجه هفت بر یک به برتری رسید. او در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آیدوس سلطان گالی، دارنده دو مدال برنز جهان از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی پر افت و خیز با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.

میثم دلخانی

سهرابی به رده‌بندی رفت
در دور اول وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی مقابل یونگ جیم از کره شمالی قرار گرفت. فرنگی‌کار‌ کشورمان موفق شد با نتیجه ۵ بر‌ ۲ حریف خود را شکست داده و به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

همچنین در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در کمتر از سه دقیقه ری‌هان سوو از کره جنوبی را با امتیاز عالی ۹ بر صفر شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. فرنگی‌کار کشورمان در نیمه‌نهایی ۹ بر ۴ مقابل شرماخانبت از قزاقستان ضربه فنی شد تا امروز برای کسب مدال برنز رقابت کند.

دانیال سهرابی

کاویانی‌نژاد به فینال رسید
در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، امین کاویانی‌نژاد در مسابقه اول با نتیجه ۹ بر ۳ از سد کیم هیون وو از کره جنوبی گذشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد. او در سومین مبارزه و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل لیو از چین با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و دومین فینالیست کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها نام گرفت. او در این رقابت صاحب امتیاز آخر شد و پیروز تشک شد.

امین کاویانی‌نژاد

علیزاده فینالیست شد
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر یک آتابک عزیزبیک اف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۷ بر یک از سد عظیم آنامامدوف از ترکمنستان گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. علیزاده در این مرحله با نتیجه ۵ بر یک مقابل سونیا کومار از هند به برتری رسید و فینالیست شد.

به این ترتیب در پایان دور مقدماتی چهار وزن نخست کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی، از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف آکژول محموداف، دارنده مدال‌های نقره المپیک و طلای جهان از قرقیزستان به میدان می‌رود و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال طلا برابر بردیموراتف از ازبکستان مصاف می‌کند.

سیددانیال سهرابی نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز مقابل لی لی از چین به روی تشک خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
ماشاءالله به بچه‌های فرنگی کار
آخرین اخبار