بازی‌های آسیایی هانگژو؛

سرمربی کبدی زنان: ایران، هند و تایپه قدرت‌های اصلی آسیا هستند

سرمربی تیم‌ملی کبدی زنان گفت: ما باید بتوانیم بچه‌ها را از نظر ذهنی کنترل کنیم چرا که ما در دوره قبلی قهرمان شدیم. ۳ تیم ایران، هند و تایپه قدرت‌های اصلی آسیا هستند.

 شایلا جین سرمربی تیم ملی کبدی زنان درباره بازی با بنگلادش اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها توانستند خیلی خوب ذهن و بدن خود را کنترل کنند.

وی افزود: این بازی و بازی قبلی مقابل بنگلادش نوعی مرور تمرین و هماهنگی بود تا اشتباه و خطا‌های بچه‌ها کمتر شده و برای بازی بعدی هماهنگی کامل برسند.

سرمربی تیم ملی کبدی زنان درباره برنامه‌هایش در بازی مقابل هند گفت: فرقی نمی‌کند در بازی بعدی مقابل هند بازی کنیم یا تایپه، ما باید بتوانیم بچه‌ها را از نظر ذهنی کنترل کنیم چرا که ما در دوره قبلی قهرمان شدیم. ۳ تیم ایران، هند و تایپه قدرت‌های اصلی آسیا هستند. برنامه ما این بود که به عنوان تیم نخست از گروهمان بالا بریم و در نیمه نهایی با هر تیمی که برخورد کنیم، پیروز باشیم و در ادامه در فینال برای قهرمانی دوباره بجنگیم.

جین درباره برنامه‌هایش برای تکرار قهرمانی بیان کرد: من مربی هستم و باید تحت هر شرایطی به بازیکنانم انرژی تزریق کنم چه نفرات اصلی و چه آن‌هایی که روی نیمکت نشسته‌اند. ما یک بار مدال طلا گرفته‌ایم و تکرار آن دشوار است، اما باید به این هدف برسیم، چون من می‌خواهم بعد از بازی‌های آسیایی از مربیگری خداحافظی کنم و می‌خواهم این خداحافظی باشکوه و با مدال طلا باشد.

وی درباره کارت زردی که بازیکن تیم ایران گرفت و منجر به خروجش از زمین بازی شد، گفت: ۲ بازیکن متفاوت ما در طول بازی کارت سبز گرفتند، اما داور‌ها به اشتباه آن را به اسم یک نفر نوشتند و با کارت سبز دوم، کارت زرد گرفت و دیسکالیفه شد. اعتراض ما به این دلیل بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار