همزمان با هفته نیروی انتظامی، ۷۰ عنوان برنامه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بی‌توجهی برخی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین شرایط جاده، گفت: تصادفات منجر به فوت طی شش ماه ابتدایی امسال در استان افزایش قابل توجهی داشته و بخش اساسی این حوادث به علت بی‌توجهی رانندگان به شرایط جاده، تخطی از سرعت غیرمجاز و ... رخ می‌دهد.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گذار افزود: براساس این شعار شهروندان باید به نقش خود در اعمال قوانین و برقراری نظم عمومی پی‌برده و به آن‌ها عمل کنند.


بیشتر بخوانید


امان‌اللهی با بیان اینکه در طول هفته نیروی انتظامی اجرای حدود ۷۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های درون سازمانی و برون سازمانی هستند.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال حدود ۲۸۵ هزار نفر به حوزه‌های ارائه خدمات نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری مانند راهور، گذرنامه و... مراجعه و خدمات دریافت کرده‌اند همچنین ۱۳۹ هزار نفر به کلانتری‌های استان مراجعه کرده و ۲۴ هزار و ۹۰۰ پرونده تشکیل شده است.

امان‌اللهی گفت: در حوزه مبارزه با مواد‌مخدر طی شش ماه ابتدایی امسال دوهزار و ۷۴ قاچاقچی، توزیع‌کننده و خرده فروش موادمخدر، یک هزار و ۲۲۰ فرد معتاد و یک هزار و ۴۹۳ سارق در استان دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به کشف موارد قاچاق کالا در استان، اضافه کرد: ارزش ریالی کشف قاچاق کالا در استان ۱۴۷ میلیارد تومان ارزیابی شده و همچنین ارزش ریالی جرایم اقتصادی کشف شده از دستگاه‌های مختلف استان اعم از اختلاس، فروش خارج از شبکه و... یک تیلیارد و ۴۳۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۳۲۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ برقرار شده است، اضافه کرد: در همین مدت زمان هشت هزار و ۴۳۷ فقره نظارت بر اماکن چهارمحال و بختیاری صورت گرفته که منجر به پلمب ۲۲۳ مرکز و دستگیری شش هزار و ۵۰۵ نفر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار