۲ هزار و ۹۸۹ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۲ هزار و ۹۸۹ بسته نوشت افزار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در قالب طرح ارمغان مهر بین دانش آموزان کم برخوردار خبر داد.

سیدمحمدمهدی سجادی   اظهار کرد: طرح "ارمغان مهر" در راستای گسترش حس نوع دوستی و کمک به همنوع به منظور تحقق اهداف جمعیت هلال احمر و تامین احترام انسان‌ها اجرا می‌شود.

وی ارزش اقلام توزیع شده را ۱۲ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از آنجایی که حمایت از آسیب پذیرترین اقشار جامعه یکی از وظایف و فعالیت‌های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر به شمار می رود، به منظور تحقق این اهداف و در جهت ترویج و تقویت حس تعاون، نیکوکاری، نوع دوستی و بهره‌مندی از مشارکت داوطلبان و خیران، طرح "ارمغان مهر" در اولین ماه سال تحصیلی جدید توسط خیران داوطلب جمعیت هلال احمر استان با اهدای وسایل کمک آموزشی و نوشت افزار اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اقلام موجود در این بسته‌ها گفت: کیف مدرسه و انواع نوشت افزار همچون دفترچه، مدادرنگی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن و خط‌کش در این بسته‌ها متناسب با جامعه هدف تدارک دیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار