وزیر دادگستری گفت: مشکل آب آشامیدنی، صنعت و کشاورزی شهرستان بستان آباد را پیگیری و برای حل آن تلاش می‌کنیم.

آقای رحیمی در جمع اعضای شورای اداری بستان آباد با اشاره به وجود مشکل آب شرب، صنعت و کشاورزی در این شهرستان گفت: با وجود آبگیری سد کلقان که برای حل مشکل آب در شهرستان آبگیری شده است ادامه یافتن مشکلات آب در بخش‌های مختلف شهرستان قابل قبول نیست و به محض حضور در تهران برای حل مشکل تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه از پیگیری برای تکمیل ساختمان نیمه کاره دادگستری بستان آباد هم خبر داد و گفت: ساختمان جدید دادگستری با بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که با تکمیل آن مشکل کمبود فضای اداری و نارضایتی ارباب رجوع از محدودیت فضای فیزیکی حوزه قضایی مرتفع خواهد شد.

آقای رحیمی از شرکت دانش بنیان در زمینه تولید مدار‌های لوازم الکترونیکی بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

وی در این دیدار از حل مشکل واگذاری زمین برای توسعه این واحد خبر داد و گفت: اولویت دولت و دستگاه قضایی حمایت از واحد‌های تولیدی دانش بنیان است.

فرماندار بستان آباد هم با اشاره به وجود برخی مشکلات در آزادراه پیامبر اعظم (ص) گفت: با گذشت بیش از ۱۰ سال از افتتاح تونل‌های دوقلوی شبلی متاسفانه تاکنون مشکل تهویه در این تونل‌ها حل نشده و آسفالت مسیر هم در محدوده شهرستان و استان وضعیت مناسبی ندارد.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد توسعه تشکیلات قضایی شهرستان را برای رفع نیاز‌های مردم ضروری برشمرد و گفت: ایجاد دادگاه  در بخش تیکمه داش ضروری است و امیدواریم این موضوع به زودی اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.