اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه‌ها در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به استان، ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به کتابخانه‌های استان اختصاص یافته است.

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست صمیمی مدیران دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به حوزه زیرساختی اشاره کرد و گفت: در این خصوص طرح‌ها در اکثر استان‌ها شروع شده و در سفر دوم رئیس جمهور به استان ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که در روز‌های اخیر ابلاغ آن آمده و باید منتظر باشیم طی ۲ سال آینده ابلاغ شود.

او افزود: ۳۵ میلیارد تومان از این اعتبار به حوزه زیرساخت کتابخانه‌ها و بخشی دیگر هم به حوزه هنری، حوزه‌های علمیه و تکمیل مجتمع‌های فرهنگی استان اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


فرخنده عنوان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که ۱۰ میلیارد تخصیص یافته و بخشی از آن برای تکمیل خانه فرهنگ استان هزینه شده که در آبان با ۲ هزار متر زیربنا به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اختصاص اعتبار برای ساخت و تکمیل سالن علامه فرزان و مجتمع‌های فرهنگی شهرستان‌ها خبر داد که اگر محقق شود اتفاق خوبی در حوزه زیرساختی رقم خواهد خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.