رئیس کل دادگستری گلستان با انتشار پیامی به مناسبت هفته فراجا از تلاش‌های عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت در استان قدردانی کرد.

حیدر آسیابی در این پیام خطاب به فرمانده انتظامی استان گفت: خویشتن داری و مردمی بودن دو خصیصه بارز پلیس ایران است و قاطبه مردم، پلیس را از خود می‌دانند و تعرض به ماموارن انتظامی را محکوم می‌کنند.

آسیابی با اشاره به شعار مردمی بودن پلیس افزود: ما به عینه خویشتن داری پلیس نسبت به حتی متعرضین و متمردین را دیدیم و شاید هیچ جای دنیا سراغ نداشته باشیم که فردی روی سقف ماشین پلیس بنشیند و با برخورد مسالمت آمیز پلیس مواجه شود درحالیکه در کشور‌های مدعی حقوق بشر مانند اروپا و آمریکا سالانه هزاران نفر بر اثر دستگیری‌های پلیس کشته می‌شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان در این پیام بار دیگر بر حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از پلیس تاکید کرد و گفت: در برخورد با افرادی که بخواهند به عوامل انتظامی تعرض کنند یا حین ماموریت نسبت به پلیس تمرد کنند، اغماض نخواهیم کرد و ماموارن انتظامی در انجام ماموریت‌های سازمانی خود تحت حمایت قاطع دستگاه قضایی قرار دارند.

وی به نقش مردم هم در تامین نظم و امنیت هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم استان با وجود تنوع قومی و مذهبی، تعامل و مشارکت خوبی در تامین امنیت دارند و همین موضوع احساس امنیت در استان را ارتقا داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.