قزوینی‌ها بیش از ۲۲۴ میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند

مدیرکل بهزیستی قزوین از جذب ۲۲۴ میلیارد و ۶۶ میلیون و ۸۳۳ هزار ریال کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی مردم این استان در نیمه نخست امسال به مراکز دولتی و موسسات خیریه این سازمان خبر داد.

علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی قزوین گفت:بهزیستی استان قزوین از ابتدای امسال در مراکز دولتی ۳۶ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۹۳۴ هزار ریال به صورت نقدی، ۷۹ میلیارد و ۷۶ میلیون و۹۳۳ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون و ۴۷۴ هزار ریال خدمات مشارکت‌های مردمی را جذب کرده است.

وی اظهار کرد: همچنین از موسسات خیریه مشارکت‌های مردمی نیز ۴۷ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۲۰۹هزار ریال به صورت نقدی، ۵۵ میلیارد و ۶۱۷ میلیون و ۷۸۳ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت خدمات مشارکتی جمع آوری شده است.

به گفته این مسئول، مشارکت‌های مردمی و جذب آن همواره یکی از برنامه‌های اساسی بهزیستی استان قزوین بوده و این سازمان همه ساله برای ارایه خدمات هرچه بهتر، به کمک‌های مردمی نیازمند است.

دهباشی پور خاطرنشان کرد: طی این مدت جمع کل فطریه و کفاره جمع آوری شده در استان پنج میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۸۴۲ هزار ریال است و در بخش تامین جهیزیه از موسسه خیریه مدرسی نیز سه مورد به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به انجام رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: کمک‌ها با حفظ شان و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.