پل موقت انجیرلو گرمی ایمن است

معاون راهداری استان اردبیل گفت: پل موقت انجیرلو در جریان سیل اخیر آسیب ندیده و برای تردد وسایل نقلیه ایمن است.

آیدین هاشمی گفت:پل موقت انجیرلو در جریان سیل اوایل تابستان امسال در مسیر جاده ترانزیتی گرمی به بیله سوار نصب شده بود، در جریان سیل اخیر آسیب ندیده و برای تردد وسایل نقلیه ایمن است.

او با اشاره به بارش‌های شب گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل و وقوع سیل در محدوده شهرستان گرمی و بیله سوار افزود: خوشبختانه بارش باران و وقوع سیل آسیبی به پل موقت انجیرلو در مسیر گرمی - بیله سوار وارد نکرده و تردد از این پل برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه پل‌های فلزی به صورت موقت در مسیر‌های تردد بر روی خاکریز نصب می‌شود، اظهار کرد: پل فلزی نصب شده در محدوده انجیرلو بر روی سازه‌های بتنی نصب شده تا به هنگام وقوع سیلاب به راحتی دچار آب شستگی نشود و خسارتی نبیند و بر همین اساس، وقوع سیلاب و آب شستگی اخیر در محل نصب این پل، مشکلی برای تردد وسایل نقلیه ایجاد نکرده است.

هاشمی با اشاره به بارش شدید باران طی دیروز و شب گذشته در شمال استان اردبیل و احتمال آسیب دیدن مسیر‌های جاده‌ای منطقه بیان کرد: راهداران از زمان آغاز بارش تا کنون چهار مرتبه اقدام به پاکسازی معابر و کانال‌های داخل روستای انجیرلو کرده اند تا مردم و رانندگان به راحتی در این مسیر تردد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.