نقش موثر فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در تولید محتوا

رییس رسانه ملی گفت : تعامل مستمر و سازنده‌ رسانه‌ ملی با فعالان جبهه‌ فرهنگی انقلاب زمینه ساز مقابله‌ اثربخش با جریانات ضدفرهنگی است.

دکتر پیمان جبلی عصر امروز در دیدار با جمعی از فعالان جبهه‌ی فرهنگی گیلان در رشت گفت: سرعت و کیفیت از وجوه بارز تولید محتوا در جبهه‌ی فرهنگی انقلاب است و بهره گیری از این ظرفیت می‌تواند رسانه‌ی ملی را در روند حفاظت از ارزش‌ها و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان یاری کند.

رییس رسانه ملی تصریح کرد: جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی در بستر ساماندهی و بکارگیری جوانان خلاق و علاقه‌مند، تاکنون گام‌های موثری در روند تولید محتوا‌های فرهنگی و رسانه ایی برداشته و توانسته الگو‌های کارآمدی در حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی معرفی کند.
 

دکتر پیمان جبلی از نفوذ فرهنگی دشمن خارجی به عنوان رقیب و مانعی برای صیانت از ارزش‌ها و معیار‌های فرهنگی جامعه یاد کرد و افزود:این چالش در دو دهه‌ی اخیر در لایه‌هایی از جامعه‌ی بروز و ظهور یافته و رسالت رسانه‌ی ملی به عنوان مدافع هویت و فرهنگ اصیل ایران اسلامی در این حوزه دوچندان است.

وی همچنین بر لزوم ایجاد تحول در روند تولید محتوای رسانه‌ی ملی تاکید و تصریح کرد: تحول نخست باید با تغییر نگاه مدیریتی و برنامه سازی در داخل سازمان و تحول دوم با تبدیل این اولویت به یک مطالبه‌ی مردمی میسر شود و تحول سوم نیز در بستر به رسمیت شناختن درنظام حاکمیتی تداوم یابد.

رییس سازمان صداوسیما در ادامه معیار ارزیابی مراکز صداوسیما را در نحوه‌ی تعامل سازنده و اثربخش آن‌ها با فعالان جبهه‌ی فرهنگی انقلاب دانست و افزود: مجموع فعالان فرهنگی جبهه‌ی انقلاب باید به عنوان اتاق فکر وعملیات در رسانه‌های استانی نقش آفرینی کنند.

در ادامه‌ی این نشست، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در گزارشی روند فعالیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی این جبهه را تشریح و از آمادگی مجموع فعالان این حوزه برای ایفای نقش در روند تولید انواع محصولات و محتوا‌های رسانه ایی در گیلان خبرداد.

در پایان این نشست، آقای سید رسول منفرد، مدیر حوزه‌ی هنری گیلان؛ حجت الاسلام متقی، مسئول فرهنگی دفتر نماینده ی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه‌ی رشت؛ یاسر تقوی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان؛ حجت الاسلام عاشوری فعال فرهنگی - مذهبی و آقایان مهدی کاسی، حامد رضوی و علی دارا از فعالان فرهنگی و امیر حجت مرادی فعال قرآنی گیلان هر یک در سخنانی با اشاره به پیشینه‌ی غنی تاریخی و مذهبی استان ولایتمدار گیلان، بر لزوم تعامل منطقی با رسانه‌ی استانی برای تبلور ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و خلق محتوا‌های تاثیرگذار تاکید کردند.

 

برچسب ها: جبهه فرهنگی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
بابا شما به نیروهای داخل سازمان بها بدین به کی قسم بخورم هزار برابر کار می کنن