آغازی جهادی برای احداث کمپ ماده ۱۶ در زرند

در پی برگزاری جلسات ویژه دستگاه قضایی زرند در خصوص احداث کمپ ماده ۱۶، در نهایت دستورات لازم برای استعلامات قانونی در زمینه واگذاری زمین صادر شد.

از آنجا که امروزه بیماری اعتیاد ریشه بسیاری از مشکلات در جامعه است و در صورت کنترل آن شاهد کاهش بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و به ویژه جرائم خرد خواهیم بود؛ جلسات ویژه دستگاه قضایی در خصوص احداث کمپ ماده ۱۶ ویژه معتادین متجاهر در زرند، برگزار شد.

 اولین جلسه با حضور ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری زرند، سرهنگ ستایش نیا معاون اجتماعی سپاه ثارالله استان، سرهنگ محمدی نژاد مدیر اردوگاه کرامت سپاه، مهندس ایزدی معاون سیاسی فرمانداری و سایر مسئولین و خیرین شهرستان در محل دادگستری زرند برگزار شد.

در این نشست در زمینه نحوه مشارکت صنایع و خیرین شهرستان در پروژه احداث مرکز ماده ۱۶ تبادل نظر و تصمیمات لازم اخذ شد.

در جلسه دوم امروز که به صورت تخصصی و با حضور رئیس دادگستری زرند و مدیران دستگاه‌های متولی امر از جمله سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر، ادارات بهزیستی، راه و شهرسازی، راهداری، شبکه بهداشت، مرکز بهداشت شهرستان زرند برگزار شد؛ مباحث مربوط به نقش هر دستگاه مطرح و موضوعات مرتبط با زمین‌های پیشنهادی برای انجام پروژه بررسی شد.

 با توجه به فوریت موضوع و عزم جزم مدیران برای احداث کمپ مذکور، در سومین اقدام، ضمن فراخوان کلیه دستگاه‌های خدماتی، به صورت جمعی از زمین پیشنهادی که اتفاق نظر در خصوص آن وجود داشت بازدید شد تا از نزدیک و در میدان معایب و محاسن آن و به ویژه امکان دسترسی به خدمات آب، برق، گاز مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار