ضرورت رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی صوغان_ ارزوئیه

ناظریان با تاکید بر ضرورت رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی صوغان_ ارزوئیه از برخورد با مسئولانی که در این مورد کوتاهی کنند، خبر داد.

مسعود ناظریان در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز شهر ارزوئیه و در جلسه پیشگیری از وقوع جرم بر تعیین و تکلیف نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی صوغان_ ارزوئیه استان کرمان تاکید کرد و گفت: اولویت حاکمیت حفظ جان و سلامت انسان‌ها است و مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کنند، تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند. 

او بر رفع نقاط حادثه‌خیز در محور مواصلاتی این منطقه تاکید کرد و افزود: در شهرستان ارزوئیه، ۳ نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که لازم است هر چه سریع‌تر بودجه آن مشخص و برای رفع نواقص در اولویت قرار گیرد.

رئیس حوزه قضائی ارزوئیه از تعهد اداره راه و شهرسازی شهرستان برای رفع نقطه حادثه‌خیز مشخص شده خبر داد و بیان داشت:  با هدف احیای حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردمی در صورتی که نواقص این نقاط حادثه‌خیز برطرف نشود اعلام‌جرم و ترک فعل مسئولان مربوط را اعلام می‌کنیم.

او با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی شهرستان ارزوئیه و صوغان اعلام کرد: نقاط حادثه خیز، تهدیدی برای جان رانندگان و سرنشینان است و برای ما اولویت مهم حفظ جان و سلامت انسان‌ها است.

در این بازدید چند ساعته که با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان ارزوئیه صورت پذیرفت، ناظریان بر لزوم همکاری سایر دستگا‌های ذیربط برای رفع نواقص موجود تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار