معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان خراسان رضوی گفت:بررسی آسیب‌های حوزه دانشجویی و پیگیری خواسته‌های به حق دانشجویان از جمله حل مشکلات خوابگاه و سلف باید در دستور کار قرار بگیرد.

احمدی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان خراسان رضوی گفت:بررسی آسیب‌های حوزه دانشجویی و پیگیری خواسته های به حق دانشجویان از جمله حل مشکلات خوابگاه و سلف باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان خراسان رضوی نیز گفت: در حوزه تشکل‌های دانشجویی و اهمیت آن‌ها در توسعه فرهنگ جامعه، لزوم هم افزایی، ایجاد انسجام، جلوگیری از تفرقه و اقدامات ضد فرهنگی تاکید شده است.

 

سیدمولا خاتمی افزود: بزرگترین سرمایه یک اجتماع فرهنگ آن جامعه است و دانشگاه مولود فرهنگ و رسالت آن حفاظت و صیانت از ارزش‌های‌ فرهنگی، دینی و پرورش انسان در سایه تمدن اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در اهمیت حوزه فرهنگی و توجه ویژه به آن و همچنین شناخت نسل امروز و برقراری رابطه صمیمانه با آنها درنگاه فرزندان خود، بیاناتی را ارائه نمود.

 

در این مراسم، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، زهره سادات شمشیرگران به سمت«سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی» آموزشکده فنی دختران الزهرا (س)، معرفی شد.

امید آفرینی و تربیت نسل تمدن ساز در دستور کار آموزشکده دختران الزهرا مشهد

 

زهره سادات شمشیرگران گفت: از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل های درون و برون دانشگاهی و همچنین خیرین فرهنگی در راستای امیدآفرینی و تربیت نسلی تمدن ساز و ارزشمند استفاده خواهیم کرد.

 

سرپرست جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده الزهرا (س) در ادامه به وجود نقد منصفانه و پرهیز از حاشیه سازی جهت شکوفایی استعدادها و توانمندیهای دانشجویان تاکید کرد.

 

آموزشکده دخترانه الزهرا (س) با بیش از 2800نفر جمعیت دانشجویی، هر ساله بیش از 1000 دانشجو در 20 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای دوره روزانه و شبانه پذیرش می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۲:۱۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
باسلام لطفا مشکل کمبود خوابگاه رو حل کنید و به ترم های سه و چهار هم خوابگاه بدین‌‌ هزینه های درسی به اندازه کافی بالاست باز هزینه اجاره خوابگاه هم اضافه میشه خیلی شرایط درس خوندن سخت میشه