۲ حادثه رانندگی در جاده قیدار - ابهر ۶ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان از واژگونی ۲ دستگاه خودرو در جاده قیدار- ابهر و مصدومیت ۶ نفر و اعزام آنها به بیمارستان خبر داد.

غلامرضا بخشوده  سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار به ابهر توسط اورژانس جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۱ این مسیر رخ داد، اظهار داشت: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای "قره آقاج" برای امدادرسانی به محل اعزام شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان یادآور شد: در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند که ۲ نفر توسط اورژانس و یک نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بخشوده به حادثه رانندگی دیگر در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار به ابهر اشاره کرد و افزود: در این سانحه نیز یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی نیز سه نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان توسط هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این‌ عملیات پس از انجام کمک های اولیه، رهاسازی و انتقال مصدوم به بیمارستان پایان یافت.

وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.
استان زنجان هم اکنون ۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای دارد که در مقایسه با استانهای دیگر با توجه به موقعیت جغرافیایی، ترددهای زیاد و سخت گذر بودن برخی مسیرها بسیار کم و ناکافی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.