رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آسفالت محور شیخ‌علیخان به غاریخی خبر داد.

علیرضا مالکی گفت: تا کنون بیش از ۶ کیلومتر از کل محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول ۱۰.۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت شده است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول ۱۰.۵ کیلومتر یکی از محور‌های مواصلاتی و گردشگری بین ۱۲ روستا در دهستان موگویی و بخشی از راه ارتباطی بیش از ۵ هزار نفر از ساکنان این روستا‌ها است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم دهستان موگویی و تسهیل تردد گردشگران نسبت به انعقاد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت بخشی از این محور انجام شده است.

مالکی ادامه داد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی در روز‌های آتی تمامی طول محور طبق قرارداد بهسازی و روکش آسفالت می‌شود که با تکمیل این عملیات علاوه بر جذب گردشگر، تسهیل در تردد و کاهش استهلاک خودرو شاهد تاثیر بسیاری در کاهش مصرف سوخت خودرو‌ها نیز خواهیم بود.

وی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال است که بخشی از این مبلغ تامین و تخصیص یافته و امید است با همت مسوولان اعتبار محور باقی‌مانده نیز تامین شود.

برچسب ها: روکش آسفالت ، غاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
باید این مسیر تا روستای سراقاسید و‌ همه روستاهای شمال استان آسفالت و ایمن سازی شود
آخرین اخبار