دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از فوت یکی از مجرمین سابقه دار شهر کرمانشاه پس از دستگیری حین ارتکاب جرم به دلایل نامعلوم خبر داد.

حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : در پی وصول گزارشی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال شهروندان و یکی از بیمارستان‌های شهر، بلافاصله گشت انتظامی حوزه مربوطه به محل اعزام می‌شود.

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی در محل مشخص شد که یکی از مجرمین سابقه دار سطح شهر با هویت معلوم، اقدام به تخریب درب سکوریت بیمارستان مورد نظر و شیشه سه باب مغازه مجاور آن کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال اعمال مجرمانه این فرد، ۲ نفر از کارکنان این بیمارستان هم مجروح شده‌اند.

کرمی ادامه داد: مأمورین حاضر در محل در راستای انجام وظیفه قانونی خود با دعوت فرد مورد نظر به آرامش و کنترل و مهار وی، متهم را دستگیر کرده و به واحد انتظامی انتقال می‌دهند.

کریمی متذکر شد: طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری و چندین مرتبه سابقه دستگیری است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه عنوان کرد: از آنجایی که متهم حین تخریب شیشه سکویت بیمارستان و مغازه‌های مجاور دچار جراحت شده بود، با هماهنگی دستگاه قضائی برای مداوا به صورت تحت الحفظ به یکی از مراکز درمانی منتقل شد و با گذشت ۴۸ ساعت با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شد.

وی افزود: حسب دستور صادره قضائی بعد از معرفی به زندان برای انجام تحقیقات به دستور مقام قضائی متهم مجدداً برای سیر مراحل قانونی در اختیار یگان انتظامی تحت نظر قرار گرفت و در کنار ۲ نفر دیگر که در تحت نظرگاه حضور داشتند، به دلایلی نامعلوم حین خواب فوت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اعلام کرد: جسد متوفی برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی تحویل شده و با اعلام نتایج پزشکی قانونی دلیل فوت وی اطلاع رسانی خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.