حمایت کمیته امداد استان کرمان از بیش از ۶۶ هزار خانوار روستایی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت این نهاد از ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی در این استان خبر داد.

ناصر عسکری نژاد با گرامیداشت فرارسیدن روز روستا و عشایر گفت: بیش از نیمی از این مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را مددجویان روستایی و عشایری تشکیل می‌دهند.

او بابیان اینکه ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان باید درنهایت تکریم باشد و این موضوع همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است افزود: خیلی از عشایر، مرزداران ما هستند که باید به آن‌ها خدمات‌رسانی کنیم و امروز دولتمردان در کنار کمیته امداد قدم‌های بزرگی برای روستاییان و عشایر برداشته‌اند.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی و عشایر با جمعیتی بالغ‌بر ۱۶۱ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، تصریح کرد: در راستای توانمندسازی این قشر از جامعه هدف کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: ۲هزارو۷۶۰ خانوار روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه روستایی و عشایر بهره‌مند هستند و پارسال ۲۸ نفر از مددجویان روستایی با پرداخت حق بیمه آن‌ها توسط کمیته امداد مشمول خدمات بازنشستگی شدند.

او توجه به رونق بخشی اقتصادی و زمینه‌سازی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ساکن در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار از اولویت‌های کاری کمیته امداد استان کرمان دانست و گفت: طی سه سال اخیر هزارو۱۷۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان روستایی تحت حمایت این نهاد شده و هم‌اکنون نیز ۴هزارو۵۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان روستایی تحت حمایت در استان در حال ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار