عزت و پیشرفت ایران زمین همواره مورد تهدید و ددمنشی دشمنان قسم خورده سربلندی ملت اسلامی ما بوده است و این سربلندی از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون جز با نثار خون پاک فرزندان نازنین این انقلاب میسر نشده و نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛محمد خزاعی دبیر اجلاس بیداری اسلامی و جشنواره فیلم فجر به خانواده شهید احمدی روشن پیام داد
متن پیام دبیر جشنوراه فیلم فجر بدین شرح است:
بسمه تعالی
پیام محمد خزاعی دبیر سی امین جشنواره فیلم فجر به خانواده شهید احمدی روشن:
خانواده محترم شهید احمدی روشن؛
با سلام و احترام
عزت و پیشرفت ایران زمین همواره مورد تهدید و ددمنشی دشمنان قسم خورده سربلندی ملت اسلامی ما بوده است واین سربلندی از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون جز با نثار خون پاک فرزندان نازنین این انقلاب میسر نشده و نخواهد شد. فرزندانی که یک موی سرشان را به بهای دنیایی نمی توان سنجید. اما این اسلام عزیز است که "بابی انت و امی" را نه بر زبان که بر جان تک تک ما ایرانیان جاری می سازد.
و اینک در آستانه سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد مصطفای عزیز و دیگر شهدای راه علم را با خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس گره می زنیم و سی امین جشن بزرگ سینمای کشور را عطرآگین می سازیم.
 

به عنوان دبیر اجلاس بین المللی سینما و بیداری اسلامی و سی امین جشنواره فیلم فجر برخود فرض می‌دانم شهادت دلاور جوان نخبه کشور را به شما تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام کنم جشنواره سی ام فجر در اجلاس "سینما و بیداری اسلامی" جایگاهی ویژه به این مقوله اختصاص خواهد داد واعتراض جامعه هنری و سینمایی کشور را نسبت به اعمال ضد بشری و بی‌رحمانه مدعیان حقوق بشر و استعمارگران اصلی دنیای امروز، به گوش جهانیان خواهد رساند./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار