شماری از مردم در کشورهای مختلف عربی و اسلامی با پیروزی مقاومت فلسطین و انجام عملیاتی بی‌نظیر در حمایت از آرمان قدس به خیابان‌ها آمدند.

نظامیان و صهیونیست‌های شهرک نشین با هتک حرمت‌ها و تجاوزات مستمر و روزافزون خود علیه مسجدالاقصی صبر مقاومت را لبریز کردند و بامداد دیروز (شنبه) با حملات هوایی و زمینی نیرو‌های مقاومت غافلگیر و شوکه شدند.

در عملیات نیروهای مقاومت در عرض چند ساعت حدود هزار نیروی مقاومت وارد اراضی اشغالی شد و هفت شهرک صهیونیست نشین تحت سلطه مقاومت درآمد و نزدیک به ۲ هزار صهیونیست کشته و زخمی شدند.

ابوعبیده، سخنگوی گردان های القسام تاکید کرد نبرد علیه صهیونیست‌ها ادامه دارد و مقاومت به تمامی جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد و تعداد اسیران صهیونیست و نتایج این جنگ تل آویو را غافلگیر خواهد کرد.

شب گذشته راهپیمایی‌ها و تجمعاتی در چندین کشور عربی و اسلامی در اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی در اراضی اشغالی اطراف نوار غزه و شادمانی از پیروزی‌هایی که نیرو‌های مقاومت به دست آوردند، برگزار شد.

در اردوگاه‌های فلسطینی نشین اردن و همچنین شهر کرک شماری از اردنی‌ها و فلسطینی‌ها در حمایت از مقاومت فلسطین به خیابان‌ها آمده و با در دست داشتن پرچم فلسطین شادی خود از پیروزی مقاومت را اعلام کردند. همچنین عشایر و قبایل اردنی مردم را به راهپیمای گسترده‌ای در امتداد مرز کشورشان با رژیم صهیونیستی و تجمع در محل در یادمان شهیدی که صهیونیست‌ها در مرز هدف قرار داده بود، فرا خواندند.

ساکنان شهر شیخ زوید در شمال استان سینای مصر نیز همزمان با دیدن لحظات پرتاب موشک‌های مقاومت به سوی اراضی اشغالی در آسمان، شادی خود را ابراز و شعار‌هایی در حمایت از فلسطین سر دادند.

در لیبی نیز چندین برج در مرکز طرابلس، پایتخت این کشور به رنگ پرچم فلسطین نورانی شد تا اعلام حمایتی از عملیات طوفان الاقصی باشد.

پایتخت لیبی

عراقی‌ها نیز با برپایی راهپیمایی در بغداد و چند شهر دیگر بار دیگر بر حمایت از خود از آرمان فلسطین در بازپسگیری سرزمین خود تاکید کردند و یکی از ساختمان‌های پایتخت عراق با عنوان عملیات یعنی طوفان الاقصی و پرچم فلسطین مزین شد.

بغداد و پرچم فلسطین

یمنی‌ها نیز خود هشت سال است با دشمنی صهیونیست‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، در شادمانی از پیروزی و پیشروی نیرو‌های مبارز فلسطینی در شهرک‌های صهیونیست نشین و هدف قرار دادن عمق تل آویو به خیابان آمده و راهپیمایی در حمایت از فلسطین برگزار کردند.

شماری از مردم ترکیه نیز با تجمع در آنکارا، پایتخت این کشور و استانبول به شادی پرداختند و شعار‌هایی در رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مبارزه علیه اشغالگری صهیونیست‌ها سر دادند.

در پاکستان نیز شماری از مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از مردم فلسطین در مبارزه با صهیونیست‌ها اعلام کردند.

در بحرین نیز شیعیان که شبانه به خیابان آمدند و حمایت خود را از فلسطین و‌ آرمان آن و محکومیت عادی سازی روابط با این رژیم را اعلام کردند.

مردم کویت نیز راهپیمایی با حضور حامیان فلسطین برگزار کردند و حتی مجری تلویزیون این کشور نیز با انداختن شال پرچم فلسطین حمایت خود از عملیات مقاومت را نشان داد.

مجری کویتی

شماری از مردم لبنان نیز به خیابان‌ها آمدند و پیروزی فلسطینیان در مقابل صهیونیست‌ها را جشن گرفتند و شعارهایی در حمایت از مقاومت سر دادند.

در آن سوی جهان نیز شماری از مسمانان در کانادا به خیابان آمده و در یک راهپیمایی خودرویی با در دست داشتن پرچم فلسطین و بوق شادی نواختن نشان دادند که در دل غرب و میان دست نشانده‌ها و حامیان رژیم صهیونیستی هم می‌توان از آرمان فلسطین حمایت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
احسنت
باید این شادی ها و حمایت ها بیشتر شود
آخرین اخبار