بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

طوفان الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: طوفان الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است، فلسطینی که مبارزه را از سنگ شروع کرده بود، امروز موشک‌هایش، فرصت پاسخ برای سلاح‌های مدرن اسرائیلی را باقی نگذاشته‌است.

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی  آمده‌است: غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت آور و عزت بخش «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد، و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت.

بیانیه حاکیست: آرمان خواهی مستلزم تحمل رنج هاست و امروز این مجاهدت‌ها تحقق آزادی قدس شریف را نزدیک‌تر خواهد کرد. سلاح مبارزه و میدان، معادلات آینده فلسطین را رقم خواهد زد و مذاکره و عادی سازی رابطه با رژیم کودک کش، راهی باطل و محکوم به شکست است.

بیانیه ادامه یافته‌است: طوفان الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است و فلسطینی که مبارزه را از سنگ شروع کرده بود، امروز موشک‌هایش، فرصت پاسخ برای سلاح‌های مدرن اسرائیلی را باقی نگذاشته است. بی‌شک جبهه استکبار با جنگ تبلیغاتی و هجمه‌های سیاسی و دیپلماتیک، تلاش خواهد کرد رژیم گرفتار آشوب و بلوا را از آتش برهاند و این رژیم خونخوار نیز به کشتار دست خواهد زد.

در این بیانیه آمده است: لازم است جوانان سلحشور و مبارزان فلسطینی، خود را برای یک جنگ ترکیبی سخت آماده کنند و بدانند میدان امروز در تسلط اراده و ایمان آنان است و این مسیر فقط با اتکال به قدرت الهی و استقامت، طی شدنی است.

لازم به توضیح است عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیرو‌های دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین‌های اشغالی انجام شده، تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است. اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آن‌ها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاورد‌های این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می‌رود.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی که از صبح دیروز توسط رزمندگان جنبش حماس از غزه آغاز شد با پیوستن رزمندگان جنبش جهاد اسلامی وارد دومین روز خود شده و با شدت تمام ادامه دارد.

عملیات طوفان الاقصی آنقدر برای صهیونیست‌ها سهمگین بوده که روزنامه عبری "جروزالم" پست صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرده که حداقل ۷۵۰ اسرائیلی نیز طی آن مفقود شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار