آیین جشن وصال با اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند در کرمانشاه برگزار شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز (۱۶ مهر) در مراسم که به همت مجموعه سپاه در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای پایین آوردن ارزش و جایگاه خانواده برای ضربه زدن به کشورمان، گفت : جهان غرب و تمدن رو به زوال آن از دهه‌های گذشته بر علیه خانواده تلاش کرده و می‌کوشد با ضربه زدن به بنیان خانواده به اهداف خود برای نابودی اسلام و مسلمانان دست پیدا کند.

صحرایی با تاکید بر اینکه دشمنان در فضای تبلیغی غرب تلاش می‌کنند شان خانواده را زیر سوال ببرند، گفت: اگر زندگی سلبریتی‌های غربی را نگاه کنیم، اغلب تعداد زیادی فرزند دارند، بعد همین غربی‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای خانواده‌ها و زوج‌های جوان ما را از فرزندآوری منع کرده و آن‌ها را به نگهداری حیوانات خانگی توصیه می‌کنند.

وی به زوج‌های جوان خواندن دو کتاب "جنگ علیه خانواده" نوشته ویلیام گاردنر و کتاب‌های شهید مطهری در مورد ازدواج و خانواده را توصیه کرد.

صحرایی با دعوت زوج‌های جوان به سازگاری، گفت: زوجین باید سازگاری را مبنای زندگی خود قرار داده و مطمئن باشند که در سایه سازش و مدارا می‌توانند زندگی توام با آرامش و خوشبختی را برای خود به ارمغان بیاورند.

 سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه آسان کردن ازدواج یکی از وظایف حاکمان در نظام اسلامی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه ویژه قرار گرفته، گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه هرجا نیاز باشد از خانه سازی و راه سازی گرفته تا دیگر حوزه‌ها در جهت محرومیت زدایی پای کار است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.