فرماندار شهرستان بناب با اشاره به نحوه فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و بدون مجوز در این شهرستان گفت: تدابیری در راستای هر بهتر خدمات آموزشگاه‌ها با تشکیل کمیته‌های تخصصی ونظارت عملیاتی شده است.

رضا لعلی در جلسه شورای فرهنگی و عمومی شهرستان بناب گفت:در صورت مشاهده هر گونه موارد در چارچوب دستگاه‌های متولی ادارات و نهاد‌هایی که خود مجوز صادر گردیده است  با مدیران آموزشگاه‌ها  آزاد و بدون مجوز برخورد شدید و پلمپ خواهد شد.

وی از برگزاری و اجرایی شدن چندین یادواره شهدا درقالب یادواره شهدای مداح و قاری قرآن، شهدای ورزشکار، طلاب و اصناف  گفت: روز پنچشنبه نیز همزمان با ۲۰ مهرماه با حضور سردار فدوی بزرگترین اجلاسیه ۳۸۰ شهید والامقام شهرستان بناب و گرامیداشت یاد و خاطره کنگره ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی با حضور خیل عظیم مردم ولایی، بصیر و انقلابی در مصلی اعظم این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از تجمیع کردن غسالخانه‌های شهری و روستایی به شکل واحد با حضور یک روحانی ناظر شرعی در راستای مسائل شرعی متوفی از شهرداری خواستار شد و گفت: در شش ماهه دوم سال تجمیع شدن غسالخانه‌ها در شهرستان بناب عملیاتی شود و همیشه یک مسئول روحانی ناظر شرعی حضور دائمی داشته باشد.

برچسب ها: آموزشگاها ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.