شرکت PLD Space اولین موشک خود را تحت عنوان Miura1 فضا پرتاب کرد.

موشک زیرمداری Miura 1 متعلق به شرکت PLD Space از مرکز آزمایش ال آرنوسیلو در موسسه ملی فناوری هوافضا در هوئلوا اسپانیا پرتاب شد. 
 
این ماموریت قرار بود ۱۲ دقیقه طول بکشد و به ارتفاع ۵۰ مایلی (۸۰ کیلومتری) از سطح زمین برسد، ارتفاعی که طبق گفته ناسا و ارتش ایالات متحده، فضا از آن جا شروع می‌شود. 
 
میورا ۱ که به نام نوعی گاو جنگنده نامگذاری شده است، به آن ارتفاع نرسید و به حدود ۲۹ مایل (۴۷ کیلومتر) رسید، اما این موشک در اولین پرواز آزمایشی خود عملکرد خوبی داشت و کارمندان شرکت PLD Space را بر آن داشت تا این موفقیت را جشن بگیرند.
 
میورا ۱ یک موشک تک مرحله‌ای است که ۴۱ فوت (۱۲.۵ متر) ارتفاع دارد و می‌تواند حدود ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم) محموله را در سفر‌های کوتاه به فضای زیر مداری حمل کند.
 
طبق گزارش وب‌سایت PLD Space، میورا ۱ محموله‌ای را در اولین مأموریت خود حمل کرد، آزمایشی که توسط مرکز آلمانی فناوری کاربردی فضایی و میکروگرانش انجام شد.
 
این ماموریت با سقوط Miura 1 در اقیانوس اطلس به پایان رسید و PLD Space قایق‌های خود به منطقه را ارسال کرد تا بقایای موشک را برای بررسی و تجزیه و تحلیل بیشتر جمع آوری کنند.

منبع: الیوم السابع

برچسب ها: پرتاب موشک ، فضا ، ناسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار