مسئول کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستقلات استان یزد گفت: تاکنون ۱۸۶ واحد بنگاه املاک غیرمجاز در استان یزد پلمب شده است.

جاوید مسئول کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستقلات استان یزد با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک از بنگاه ها‌ی املاک با حضور واحد‌های گشت مشترک ادارات راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتحادیه اتاق اصناف گفت: در این گشت ها، موارد قانونی که هر بنگاه املاک باید رعایت کند بررسی و با متخلفان برخورد می‌شود.
 
او افزود: درج کدرهگیری، درج نرخ کمیسیون، نصب پروانه تخصصی مسئول بنگاه و مباشر، از مواردی است که بنگاه‌های املاک باید به آن‌ها توجه کنند.

مسئول کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستقلات استان یزد ادامه داد: رعایت موارد قانونی اجاره دادن ملک به اتباع بیگانه از مواردی است که باید بنگاه‌های املاک مد نظر قرار دهند.

جاوید خاطرنشان کرد: در استان یزد هزار و ۸۰۰ واحد مشاور املاک داریم که تاکنون ۱۸۶ واحد غیر مجاز پلمب شده اند و مردم می‌توانند تخلفات را به واحد بازرسی اداره کل راه و شهرسازی و تعزیرات حکومتی استان یزد اطلاع دهند و یا با شماره‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.