قدرت مقاومت و اراده خداوند بر پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیام مشترک در پی پیروزی‌های اخیر جریان مقاومت فلسطین گفتند: قدرت مقاومت و اراده خداوند بر پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران است.

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی   آمده است: طوفان اقصی، سرزمین‌های اشغالی را در می‌نوردد و صاعقه موشک‌های مقاومت بر سر اشغالگران فرود می‌آید و در این میان آن چیزی که بیش از همه بر جهانیان رخ می‌نمایاند، قدرت مقاومت و اراده خداوند بر پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران است.

این پیام می افزاید: مردم غیور فلسطینی امروز سرحال‌تر، بانشاط‌تر و متحدتر از هر زمان دیگری برای آزادی قدس شریف و برچیدن سرطان صهیونیستی از پهنه گیتی در میدان حاضرند و مسلمانان عالم فارغ از تحلیل‌های حقارت‌بار سران برخی از کشورهای اسلامی مبنی بر عادی‌سازی با شیطان، با قلوب آکنده از خشم انقلابی و چشمان امیدوار به پیروزی مقاومت فلسطین، ثمرات توکل بر خداوند و پافشاری بر مقاومت را نظاره‌گر هستند.

اینجانبان، دوشادوش مردم شیعه و اهل‌سنت سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی‌های مقاومت بر دشمن صهیونیستی، رهایی قدس شریف را از چنگال مستکبران از خداوند متعال خواستاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار