نظارت بر بازار را با تمام توان پیگیری می‌کنیم

نظارت بر بازار مازندران را با استفاده از تمامی توان پیگیری خواهیم کرد.

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در دیدار با کارکنان معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان این اداره کل، گفت: مردم از ما در خصوص کنترل قیمت‌ها انتظار دارند و انتظار آن‌ها به حق است.

او با اشاره به اینکه بین مقوله گرانی و گرانفروشی قطعاً تفاوت وجود دارد، افزود: در مسئله گرانی متغیر‌های مختلف اقتصادی دخیل است اما در مورد گرانفروشی ما نباید اجازه دهیم یک واحد صنفی و یا یک واحد تولیدی در پی سوء استفاده باشد و بخواهد از این طریق به مردم اجحاف کند.

کهنسال گفت: بازرسی از بازار و واحد‌های اقتصادی باید با برنامه ریزی جدی تری پیگیری شده و در این راه از توان اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف سراسر استان قطعاً بیشتر از گذشته کمک خواهد گرفته شد.

او افزود: فرصت خدمت به مردم به سرعت می‌گذرد و باید این فرصت را غنیمت دانسته و با حداکثر توان در مسیر رفاه هم استانی‌ها و مردم کشور و رضایت خدا و ائمه اطهار گام برداشت.

مدیرکل صمت مازندران با اعلام اینکه مردم از ما به عنوان متولیان امر انتظار دارند، گفت: با هر واحد متخلف اقتصادی که بخواهد باعث اجحاف به مردم شود براساس قانون برخورد جدی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار