فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند خاشی طی یک عملیات ویژه کارآگاهان پلیس، پس از پنج سال فرار و زندگی مخفیانه، در خاش خبر داد.

 دوستعلی جلیلیان  بیان کرد: در تیر ماه سال ۱۳۹۷ در پی اعلام خبری مبنی بر قتل فردی در شهرستان خاش و متواری شدن عامل این جنایت به خارج کشور، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری آن آغاز شد.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به بررسی های دقیق پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان خاش تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند عامل این قتل را که پس از  پنج سال به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دهند.

این مقام مسئول اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس در نهايت، طی یک عمليات ضربتی قاتل در مخفیگاهش پس از پنج سال زندگی مخفیانه دستگير که از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه و  نیز چهار کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جلیلیان در پایان با اشاره به این که متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل شهروند خاشی اعتراف کرد،گفت: قاتل انگیزه خود از انجام ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

برچسب ها: قاتل ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار