رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خواستار تلاش در جهت بهبود ضریب نفوذ ارقام اصلاح شده در استان شد.

در بیستمین جلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خواستار تلاش در جهت بهبود ضریب نفوذ ارقام اصلاح شده و با اصالت در استان شد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی و دبیر جلسه نیز با تأکید بر نظارت دقیق و نظام‌مند بر تولید بذر و نهال گواهی شده، گفت: نظارت بر تولید بذر به طور صریح در قانون ذکر شده و نیاز است با تشریک مساعی مجموعه سازمان و مرکز تحقیقات این موضوع به خوبی مدیریت شود.

مظاهر یوسفی عضو هیئت علمی مرکز و نماینده محققان معین استان با اشاره به دستورالعمل فعالیت محققان معین گفت: از سال ۹۷ سالانه حدود ۳۷ محقق معین در مراکز جهاد کشاورزی و پهنه‌ها به صورت ماهیانه یک روز حضور داشته و با احصاء مسائل و مشکلات فنی و مسئله یابی، نقش بسزایی در انتقال دانش به عرصه و ارائه راهکار‌های فنی، آموزشی و اجرایی در جهت حل مشکلات کشاورزان داشتند.

قبل‌تر حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات گفته بود: بحث تراریخته در خیلی از کشورها انجام نشده ولی در ایران، ما بی محابا از این محصولات استفاده می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
زورت به این مسوولین غربگدایی که تمام تلاششون رو برای بدبخت کردن مردم ایران می کنن می رسه داد بزنی ؟ الان هر چی میخریم تراریخته است . خدا از باعث و بانیش نگذره