مدیر مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی:

شهدا هم در حیات و هم بعد از شهادتشان راهنمای انسان‌ها هستند

مدیر مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی گفت: مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی اقدام به برگزاری پنجاه مرحله رزمایش و توزیع بیش از پنجاه هزار بسته معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان نموده است.

 علیرضا دشت آبادی مدیر مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی گفت: این مرکز به نام یکی از شهدای انتظامی کشور مزین است و ما برکت وجود شهدا را با تمام وجود احساس می‌کنیم و اعتقاد داریم که شهدا هم در حیات و هم بعد از شهادتشان شاهد و ناظر هستند و از ما دستگیری و راهنمای ما انسان‌ها هستند.

وی گفت: تمام کمک‌های مومنانه از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران تامین شده است و ما به داشتن چنین مردمی نیکوکار و نوع دوست در کشور به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. کمک‌های جمع آوری شده هم بین مناطق محروم کشور از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان، قم و تهران توزیع شده است.

دشت آبادی گفت: به لطف و مدد الهی بنا داریم پنجاه و یکمین مرحله رزمایش را روز سه شنبه هفته جاری با توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر طی مراسمی با حضور مسئولین برگزار و بسته‌های آماده شده بلافاصله به استان‌های هدف ارسال و توزیع خواهد شد.

 

برچسب ها: استکبار ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار