شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در بازگشت مبلغ پرداختی سرویس مدارس تاکسی اینترنتی گلایه کرد.

با فرا رسیدن بازگشایی مدارس فراهم کردن ایاب و ذهاب دانش آموزان برای والدین به ویژه والدینی که شاغل هستند به صورت معضلی تبدیل شد. برخی از آنها برای سرویس مدارس از تاکسی های اینترنتی مانند تپسی استفاده می کنند. اما استفاده از سرویس تاکسی اینترنتی برخی از والدین را با مشکلاتی مواجه کرده است. شهروندخبرنگار ما با وجود اینکه از تاریخ سوم مهرماه تاکسی اینترنتی را لغو درخواست زده است ، با مشکل تاخیر در بازگشت مبلغ پرداختی مواجه شد. وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام بنده در ۱۸ شهریور جهت سرویس فرزندم پولی به حساب تپسی پرداخت کردم و در سوم مهر منصرف شدم و در تماسی که داشتم درخواست لغو آن را ثبت کردم قرار شد ظرف ۲۴ تا ۷۲ساعت مبلغ پرداختی من را برگردانند. اما تا امروز پولی برنگشته و بنده بیش از صد بار تماس گرفتم و حتی یک بار هم حضوری به دفترشان مراجعه کردم، اما اقدامی صورت نگرفت. خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا ضرری متوجه خانواده‌ها نشود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.