معاون استاندار:

دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد سیستان و بلوچستان عملیاتی شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره منویات مقام معظم رهبری در نشست با مردم استان گفت: دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد این استان عملیاتی خواهد شد.

 رضا شریفی در نشست آسیب شناسی مدیریت بحران در دانشگاه‌ها با تاکید بر اغتشاشات و مسائل سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم این استان اجرایی نشدن مصوبات دهه ۸۰ در اثر تنبلی و بی‌توجهی است که اگر این مصوبات اجرا می‌شد، شاهد این مشکلات نبودیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها باید حضور موثری در کارگروه‌های تخصصی پیگیری بیانات رهبر انقلاب داشته باشند چراکه این امر در پیشبرد اهداف موثر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دانشگاه باید به مکانی برای حل مسائل استان از طریق علمی تبدیل شود.

وی ادامه داد: در دهه ۸۰ ما درگیر جریانات قومی در سیستان و بلوچستان بودیم بی‌توجهی و تنبلی نیز به این امر اضافه شد اما باید امروز با ثبات در اجرا این خلأها را برطرف کنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تحریک گسل مذهبی در سیستان و بلوچستان سعی در برهم زدن توسعه این منطقه را دارد.

وی تصریح کرد: در اوج بحران ما شاهد بهترین وضعیت در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان بودیم که نشان از تدبیر خوب مدیران و بصیرت دانشجویان دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: بهترین مولفه برای مدیریت بحران حضور مسوولانه و اقناعی در صحنه است.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید حضور موثری در کارگروه‌های تخصصی که برای پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری تشکیل شده، داشته باشند چراکه این امر در پیشبرد اهداف موثر است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار