رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان گفت: بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان با اجرای احکام قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

حامد ریگی  گفت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی در سالجاری با اجرای احکام قطعی قضایی در مجموع بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع از این اراضی در پهنه شهرستان سراوان به ارزش چهار هزار میلیارد ریال رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شده است.

وی افزود: این اقدام به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی از سوی کارکنان این اداره و پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام شده که بر این اساس در این بازه زمانی ۶ مورد حکم قطعی قضایی برای رفع تعرض به اراضی دولتی صادر و اجرایی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان حفاظت و صیانت از اراضی ملی را وظیفه مهم و ذاتی این اداره عنوان کرد و افزود: با مشاهده هرگونه تصرف با متصرفان و سودجویان در اسرع وقت برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن سامانه گویای چهار رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپاهی
۱۳:۳۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
Yjcاگه میتونی پیگیر وضعیت راه های استان ما به خصوص سراوان باشید چاده خاش سراوان کم عرض تک باتده و پرتردد و خطرناکن چند روز پیش تصادف با شش کشته داشتیم تو اتیش سوختن دو نفر محرومیم کسی نیست پیگیر کنه یه خانواده بره سفر با هزار ترس میره خواهش میکنم پیگیری کنید جاده خاش سراوان دو بانده شه
آخرین اخبار