عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: زلزله پانزدهم مهر ماه یک شکست نظامی، اطلاعاتی و غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود.

كاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: در چهارمین روز عملیات محیرالعقول مبارزان فلسطینی در پدیداری طوفان‌الاقصی مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری در مراسم مشترک دانش آموختگی مطالب مهمی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: زلزله ۱۵ مهر یک شکست نظامی و اطلاعاتی و غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است و در این زلزله کاخ‌های اصلی آن‌ها ویران شده، وقتی ظلم و درنده خویی از حد بگذرد باید منتظر طوفان بود و رژیم صهیونیستی از پدیداری این طوفان با وجود آنکه ادعای قدرت اطلاعاتی بزرگ و مهمی داشت بی خبر بود.  

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال سیاستش درنده خویی و غارت ملت  فلسطین و سرزمین و تاریخ آن‌ها بود. عملیات شگفت‌انگیز ۱۵ مهر پاسخ به شرارت صهیونیست‌ها در این سال‌ها است و آن‌ها نمی‌توانند حافظه تاریخی ملت‌ها را مخدوش کند.

انبار لویی گفت: نکته دیگر آن است که آمریکا و انگلیس همچنان از دولت جنایتکار و خونخوار رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و این عملیات محصول نبوغ و خروش عملیاتی جوانان فلسطینی بود.

وی افزود:مردم غزه خودشان به اندازه کافی قدرت آن را داشتند که بتوانند در مقابل صهیونیست‌ها اقدام کنند. الان صهیونیست‌ها در دام گیج کننده‌ای افتاده اند و فعلا جز ادامه جنایت‌ها و کشتار چاره‌ای ندارند تا ببینیم اربابان آن‌ها چه دستوراتی خواهند داد و چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها برای جمع کردن اوضاع میدان باید فکری به حال آزاد سازی مناطقی که تحت نفوذ گروه‌های مقاومت است بکنند.

انبار لویی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی یک تیر خلاص به عادی‌سازی روابط اعراب با اسرائیل بود و اگر شرارت و خونریزی‌های رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند دولت‌ها و ملت‌های اسلامی باید ورود پیدا کنند و از کمک به ملت فلسطین دریغ نکنند.

وی در پایان گفت: این عملیات نشان داد اینکه می‌گویند تا ۲ دهه دیگر هم صهیونیست‌ها هنوز هستند، اصلا موضوع درستی نیست. این رژیم از درون دچار فروپاشی شده و نمی‌تواند خود را جمع کند. سند این حرف نیز عملیات طوفان الاقصی است که خود آن‌ها نیز به این نتیجه رسیده اند که قدرت اطلاعاتی و نظامی‌شان از بین رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار