رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف احتکار انواع کالا‌های اساسی از یک انبار در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با انجام کار‌های اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار کالا‌های اساسی و مواد غذایی در شهرستان ساری مطلع شدند.

او افزود: کارآگاهان این پلیس و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی از کالا‌های اساسی و مواد غذایی از جمله: قند، شکر، رب گوجه فرنگی، روغن خوراکی، انواع حبوبات، کره، چای، ماکارونی و انواع مواد شوینده و ... در برند‌های مختلف کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالا‌ها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجع قضائی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.