قائم مقام شهردار کرج گفت: مشکلات مربوط به شهرک یاس واقع در محدوده منطقه ۶ تعیین تکلیف خواهد شد.

افراسیاب شجاعی در حاشیه جلسه‌ای که با حضور اعضا هیئت امنای شهرک یاس واقع در محدوده منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: شهرک یاس به جهت ساخت و ساز غیر مجازی که به طور گسترده از سنوات قبل در آن صورت پذیرفته، مشکلاتی را برای مدیریت شهری و مالکین ایجاده کرده است.

وی افزود: با توجه به مطالبات مکرر مالکین و ساکنین شهرک یاس، تلاش داریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری سایر نهادها، دغدغه این شهروندان که بیش از ۲۰ سال به طول انجامیده، تعیین تکلیف شود.

قائم مقام شهردار کرج با اشاره به محورهای جلسه بررسی و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات شهرک یاس، بیان داشت: سرانه‌های خدماتی، عملیات عمرانی، تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده در کمیسیون ماده صد، مالکیت اراضی، ضوابط کمیسیون ماده پنج و اخذ مصوبه بابت رفع مغایرت‌ها از جمله مسائل مهمی بود که در مورد آن‌ها بحث و گفتگو شد.

شایان ذکر است طی ۶ ماه گذشته با محوریت قائم مقام شهردار کرج، به صورت منظم و در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته موضوعات مهم و پرونده‌های لاینحل شهرداری، در جلساتی با حضور مدیران و مسئولین ذیربط بررسی و اتخاذ تصمیم می‌شود که تاکنون بالغ بر ۶۰ موضوع مورد بررسی قرار گرفته که بخش قابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.