همزمان با سفر رئیس جمهور انجام می‌شود؛

آغاز عملیات ساخت مجتمع پتروشیمی لامرد

همزمان با سفر رئیس جمهور، عملیات اجرایی ساخت مجتمع پتروشیمی سیگلو لامرد آغاز می‌شود.

همزمان با سفر آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به استان فارس و حضور جواد اوجی، وزیر نفت کشور در شهرستان لامرد عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی سیگلو در لامرد با اعتباری افزون بر۱۶ هزار میلیارد تومان معادل ۲۷۷ میلیون یورو آغاز می‌شود. 

احمد خضری فرماندار لامرد اظهار کرد: مجتمع پتروشیمی سیگلو با اشتغال زایی ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم از ابر پروژه‌های پتروشیمی کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که در مساحت ۱۰۰۵۹۰ متر مربع و در مدت ۳ تا ۴ سال آینده در ۳ فاز اجرا می‌شود. 

او با بیان اینکه این طرح تاکنون با ۵۴ میلیون یورو نزدیک به ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: قرار است برای نخستین بار در کشور سالانه ۴۶ هزار تن متیل آمین، دی‌متیل آمین و تری متیل آمین و همچنین ۲۴ هزار تن دی متیل فرم‌آمید و ۲۴ هزار تن آمین‌های بالادستی را تولید کند. 

فرماندار لامرد افزود: با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت همزمان و در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس از ۱۷۰ طرحی که وزارت نفت در ۲ شهرستان لامرد و مهر در ۲ سال گذشته مشارکت داشته است، رونمایی خواهد شد.

از دیگر طرح‌هایی که با حضور وزیر نفت افتتاح یا کلنگ زنی آن آغاز می‌شود می‌توان به آغاز عملیات اجرایی اکتشاف نفت در بخش اشکنان، آغاز عملیات اجرایی ایستگاه تقویت فشار گاز سراسری در بریو اشکنان و بیش از ۱۷۰ طرح ورزشی، راه سازی، آموزشی و آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار