شهردار خاش گفت: برای رفاه حال شهروندان، کارگاه عمرانی و خدماتی، زیباسازی در تمام نقاط شهر برپا و بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

مهدی شهنوازی   اظهار کرد: اقدامی گسترده از سوی شهرداری خاش برای زیرسازی و جدولگذاری و آسفالت معابر شهر خاش صورت گرفته است.

وی افزود: شهرداری خاش امسال  کار‌های پرحجم و قابل توجهی را برای عمران و زیباسازی در این شهر انجام داده که برای شهروندان قابل لمس است.

شهردار خاش با اشاره به کیفیت کار و اینکه برخی از معابر بالای ۷۰۰ تا ۸۰۰ بار خاک خورده و تسطیح و آماده سازی شده‌اند، گفت: در نقاط داخلی و هسته مرکزی شهر خاش مانند خیابان مراد ریگی، خیابان نیکبخت، خیابان امام بخش، رودکی، صیاد شیرازی، سعدی، شهید رحیمداد و کوچه‌های منشعب آن‌ها و در نقاط حاشیه‌ای این شهر مانند محله های، ولی آباد، ابترش و اسلام آباد و براهویی و مسکن بسیجیان اقدامات مهمی انجام گرفته و همکاران ما همچنان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی بیان کرد: شهرداری خاش با کمترین درآمد و امکانات به صورت عادلانه ظرفیت‌های خود را برای رضایت شهروندان ساکن در تمام نقاط شهر به کار گرفته و در نقطه‌ای از خاش مبحث زیرسازی و آسفالت یا جدولگذاری معابر وجود دارد.

شهنوازی گفت: در این نهاد بیشتر ماشین آلات عمرانی و خدماتی فرسوده‌اند و در صورت خرابی یک دستگاه باید مدت‌ها در انتظار تعمیر آن باشیم، زیرا ماشین آلات فرسوده و مستعمل برای شهرداری هزینه دارند و امیدواریم از سوی دولت برای حمایت از ما تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: درچند سال اخیر شرکت گاز به یاری شهرداری خاش آمده که با تخصیص اعتبار از سوی این بخش شاهد تنوع خدمات در حوزه خدمت رسانی و عمرانی هستیم.

شهردار خاش گفت: درآمد سالانه این شهرداری از محل پرداخت عوارضات مردمی پایین بوده و در شرایط دشوار اقتصادی کشور فشار زیادی به مجموعه شهرداری و شهروندان وارد آمده که انتظار می‌رود از طریق شهرداری‌های کلانشهر‌ها و یا سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دولت و مجلس به تمام شهرداری‌ها و از جمله شهرداری خاش کمک بشود.

برچسب ها: شهرداری ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار