دستیاران فرمانداران بر روی کادرسازی و تحکیم وحدت تمرکز ویژه‌ای داشته باشند

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی‌سازی دولت گفت: یکی از وظایف اصلی و جدی دستیاران فرمانداران، افزایش وحدت ملی و کادرسازی و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه هر شهرستان است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا جعفری روز پنجشنبه در مراسم معارفه دستیار فرماندار خاش که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: انتخاب دستیار فرماندار برای هر شهرستان یک ضرورت مهمی بود که در انتخاب این افراد نیز نهایت دقت و جدیت صورت گرفت تا منتخبان دارای شاخصه‌های لازم مردمی‌بودن، جهادی، مؤمن و انقلابی باشند.

وی افزود: این افراد مکلف هستند تا با نظارت مؤمنانه، شبانه‌روزی، بدون اغماض و جانبداری، به دور از هرگونه سیاسی‌کاری و نگاه‌های حاشیه‌ای در خصوص امیدآفرینی حقیقی نسبت به هویت‌بخشی حلقه‌های میانی و مردمی با مشارکت مدیران دولتی گام بردارند.

به گفته دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان؛ مبارزه با فساد، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه شهرستانی در زمینه‌های مختلف و کادرسازی نیروهای جوان آینده‌ساز از دیگر مأموریت‌های محوله این افراد است که باید برای تحقق آنها تلاش کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دستیاران فرمانداران منتخب از قاطبه اصلی و بدنه مردمی انتخاب شده‌اند، موظف هستند که با برگزاری سلسله‌نشست‌های تخصصی با چهره‌های اثرگذار و دارای ایده و توانمند، در راستای پیشرفت منطقه خود گام بردارند و مردم و گروه‌های جهادی دارای تفکر خدمت نیز در دایره اصلی تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرا و نظارت هر شهرستان نقش کلیدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار