جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: برخورد یک دستگاه وانت سایپا با سواری پیکان و ورود میلگرد به کابین پیکان، منجر به فوت یک نفر در جاده مهاباد - سردشت شد.

کمال آهمند جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: در پی تماس مردمی با پایگاه اورژانس این شهرستان یک حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه وانت‌سایپا حامل میلگرد با یک دستگاه خودرو پیکان در جاده مهاباد - سردشت حوالی روستای آمید گزارش شد.

وی ادامه داد: اکیپ نیرو‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس مهاباد بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شده و اقدامات درمانی را انجام دادند.

جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد اضافه کرد: در این حادثه ورود میلگرد‌ها به داخل کابین خودروی پیکان و جراحت شدید منجر به فوت در دم راننده جوان شده بود که جسد وی به بیمارستان منتقل شد.

آهمند افزود: همچنین در تصادفی دیگر و درپی برخورد یک دستگاه خودرو پژو با تریلی در همین محور، یک نفر مصدوم و توسط آمبولانس فوریت پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد که البته حال عمومی وی وخیم گزارش شده است.

جاده مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.