امام جمعه سمنان:

کار جهادی باید منجر به عملکرد شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: نیروی متخصص و نیروی انسانی در مجموعه کاری خود باید دارای کارکرد باشد و کار جهادی به معنای این است که کاری انجام دهیم که دشمن متحیر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی در دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به ضعف وجود نیروی کار متخصص، گفت: پرورش نیروی کار متخصص و دارای کارکرد مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: «جمعیت» یک موضوع راهبردی و سمنان دومین استان کشور دچار پدیده پیری جمعیت است که باید بخش‌های مختلف برای تحقق جوانی جمعیت همراهی و تلاش کنند.

وی یادآور شد: ایران در عرصه جهانی جزو کشورهای دارای پایین‌ترین نرخ جمعیتی و استان سمنان جزو مناطق دارای بدترین شیب جمعیتی در جهان است.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی جایگاه جهادی دارد، اما جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده و باید در این زمینه بیش از پیش تلاش شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی تاکید کرد: کارهای تحقیقاتی باید منجر به اقدام عملیاتی و ثمره برای کشور شود و انتظار می‌رود این رویکرد در انجام تحقیقات مورد توجه باشد.

وی اظهار کرد: تحقیقات خوبی در ایران انجام می‌شود که کشورهای دیگر از نتایج تحقیقات متخصصان ایرانی استفاده می کنند و در نهایت به یک محصول می‌رسند، انتظار می‌رود نتیجه تحقیقات در داخل کشور نیز عملیاتی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.