معاون آموزشی محیط زیست:

آموزش افراد در ۲ هزار خانه محیط زیستی همچنان ادامه دارد

نورالله مرادی گفت: خانه‌های محیط زیستی می‌توانند نسل سازی کنند و فرزندان ما با کمک این خانه‌ها افرادی علاقه‌مند به محیط زیست خواهند بود.

نورالله مرادی سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یکی از مکان‌هایی که تعبیه شده تا فرهنگ محیط زیستی ارتقا پیدا کند، همین خانه‌های محیط زیستی است. در حال حاضر ۲ هزار خانه محیط زیستی ایجاد شده است که اعتقاد داریم می‌توانند اصل ۵۰ قانون اساسی را ارتقا و اجرایی کنند. 

او گفت: خانه‌های محیط زیستی می‌توانند نسل سازی کنند و فرزندان ما با کمک این خانه‌ها افرادی علاقه‌مند به محیط زیست خواهند بود.

مرادی بیان کرد: فعالیت آموزشی مستمر است و تعطیل پذیر نیست. خانه‌های محیط زیستی دارای یک مدیر اجرایی و هیت امنا است و بقیه افراد که علاقه‌مند به کار داوطلبانه بودند، در این خانه‌ها حضور دارند. 

او بیان کرد: این کلاس‌ها حضوری بوده و محدودیت جا وجود ندارد و افراد می‌توانند با توجه به ظرفیت کلاس در آن حضور پیدا کنند. این کلاس‌ها همه روزه و همه ساله است و در تمام شهر‌های مختلف کشور چنین کلاس‌هایی برپا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار