موبایل قاب‌های چهارباغ در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از سارقان موبایل قاپ در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی در سطح شهرستان چهارباغ اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ کامران چراغی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پشت سر هم تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی در سطح شهر چهارباغ، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان دخیل در این سرقت‌ها شده و با بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدند که متهمان در هفته‌های گذشته توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد دستگیر و به زندان منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد:  در ادامه با انجام هماهنگی‌های قضایی متهمان از زندان به پلیس آگاهی چهارباغ منتقل و در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۸ فقره موبایل قاپی در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ چراغی از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت:  با تکمیل روند پرونده متهمان به همراه شاکیان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او همچنین به شهروندان توصیه کرد که در هنگام مکالمه با تلفن همراه در معابر عمومی از  تماس‌های طولانی مدت پرهیز کرده و به محیط اطراف خود توجه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.