استقبال پرشور سنندجی ها از جشن بزرگ پرواز بادبادکها + تصاویر

جشن بزرگ خانوادگی پرواز بادبادک‌ها با حضور بیش ۵ هزار کودک و نوجوان سنندجی و والدین آنان در دامنه کوه آبیدر سنندج برگزار شد.

مدیر کل کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان در جشن  بزرگ خانوادگی پرواز بادبادک‌ ها که غروب روز پنج شنبه به مناسبت روز جهانی کودک  برگزار شد، ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک اظهار کرد: بازی، شادی و نشاط حق کودکان است و ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمام تلاشمان این است که بتوانیم در این روز حال دل بچه‌ها رو خوب کنیم و خاطرات خوبی را در ذهن آن‌ها ماندگار کنیم.

حمیدرضا گوهری افزود: کودکان سرمایه‌های جامعه هستند، سرمایه‌هایی که به اعتقاد بسیاری از روانشناسان و جامعه‌شناسان اگر در تربیت آن‌ها دقت کافی شود، شکوفایی فکری و ثمرات زیادی برای آینده‌ای بهتر به ارمغان می‌آورند.

وی به روز شمارهفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار محوری «کودکی بهتر، زندگی بهتر» و با اجرای برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی از سوی کانون پرورش فکری و با هم‌گرایی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی متولی کودک، با هدف جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی برگزار شد.

مدیر کل کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان در ادامه بر اهمیت و ضرورت پرداختن به نیاز‌های کودکان و نوجوانان پرداخت و افزود: مخاطبان اصلی کانون کودکان و نوجوانان هستند از این رو باید اجرای برنامه‌ها و جشن‌های این هفته موجب ایجاد و افزایش روحیه شادی و نشاط در آن‌ها شود.

وی در پایان گفت: امروز که ملت مسلمان فلسطین و کودکان و نوجوانان آن دیار مظلوم، در هجوم ستم صهیونیست‌ها گرفتار هستند، هر کس باید به اندازه خویش، راهی برای حمایت از این مظلومان پیدا کند؛ و اعلام انزجار از آنان، حتی به قدر اعلام هم بستگی با مظلومان فلسطینی، حمایت و همراهی با فرزندان فلسطینی است.

 

استقبال پرشور سنندجی ها از جشن بزرگ پرواز بادبادکها

استقبال پرشور سنندجی ها از جشن بزرگ پرواز بادبادکها

استقبال پرشور سنندجی ها از جشن بزرگ پرواز بادبادکها

استقبال پرشور سنندجی ها از جشن بزرگ پرواز بادبادکها

استقبال پرشور سنندجی ها از جشن بزرگ پرواز بادبادکها

حضور عروسک‌های آیینی، اجرای نمایش بچه‌های ایران زمین، اجرای موسیقی محلی توسط کودکان، اجرای سرود، کاشت نهال توسط کودکان و نوجوانان ومسئولین، اجرای مسابقه از جمله برنامه‌هایی اجرایی جشن پرواز بادبادک‌ها بود.

از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه، برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری و ادبی، غرفه‌ی معرفی و ثبت نام جشنواره قصه گویی، غرفه‌ی کودکان و نوجوانان نخبه در رباتیک، غرفه‌ی معرفی مراکز فرهنگی هنری کانون، غرفه‌ی محیط زیست در حمایت از نه به نایلون، غرفه‌ی شرکت گاز با محوریت صرفه جویی در مصرف با شروع ماه‌های سرد سال، غرفه‌ی ساخت فرفره و بادبادک، غرفه‌ی بادکنک‌های کانونی و غرفه‌ی نقاشی بود.

این برنامه به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان و با مشارکت فعال سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج، اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، منابع طبیعی استان وشرکت هکتا روژ استان کردستان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.