راه اندازی سه شبکه مخصوص تبلیغات انتخاباتی

رییس ستاد انتخابات استان از راه اندازی سه شبکه مخصوص تبلیغات انتخاباتی و شناساندن نامزد‌ها و برنامه‌های آن‌ها به مردم خبر داد.

حسن ناهیدی گفت: در هر یک از حوزه‌های انتخابیه اصلی استان شامل بجنورد-راز و جرگلان-مانه-سملقان-گرمه-جاجرم، اسفراین-بام و صفی آباد و شیروان قرار است سه شبکه با هدف تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس راه‌اندازی شود.

وی افزود: این اقدام با هدف شناساندن نامزد‌ها و برنامه‌های آن‌ها به مردم و تسهیل در شناسایی نامزد‌های مورد علاقه مردم به آن‌ها است تا صرفا محدود به حضور در ستاد‌های انتخاباتی نباشند.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان افزود: ۲۲ هیات اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که ۲ هیات مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.

وی با بیان اینکه بر این اساس در استان ۲۰ هیات اجرای تشکیل شده است، ادامه داد: هیات‌های اجرایی انتخابات شامل هشت نفر عضو اصلی (معتمدان)، پنج نفر عضو علی البدل و سه نفر نماینده حقوقی است که ریاست آن‌ها با فرماندار شهرستان یا بخشداران بخش‌های مستقل است.

ناهیدی اضافه کرد: افزایش یک کرسی در خانه ملت برای مردم این استان پیشنهاد شده بود، اما این امر مسکوت ماند و در این دوره از انتخابات مجلس شمار نمایندگان همان سه نفر است و یک نماینده هم میان فاروج و قوچان مشترک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.