برگزاری ۶۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری بیش از ۶۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

اکبر ورودی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این برنامه‌ها که در ۲ بخش قهرمانی و همگانی برگزار خواهد شد، از قهرمانان ورزشی و قهرمانان المپیاد استعداد‌های برتر کشور به همراه مربیان و روسای هیات‌های ورزشی فعال، موفق و مقام‌آور تجلیل خواهد شد.

او برگزاری زنگ ورزش در زورخانه‌های سطح استان، نواختن زنگ ورزش در هنرستان تربیت بدنی، برگزاری همایش دوچرخه سواری و پیاده روی با خانواده در تمامی شهرستان‌های استان را از برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش برشمرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، حضور گسترده ورزشکاران، قهرمانان و متولیان ورزش در نماز عبادی، سیاسی جمعه در شهرستان‌های استان و برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان اردبیل است.

ورودی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با ارسال ابلاغیه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه نیز تاکید شده است که برنامه‌های ورزشی را به صورت مدون در تمامی رده‌های سنی مختلف برگزار کنند.

او اضافه کرد: امسال برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در جامعه برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.