پستچی‌ها امانت‌داران راستین جامعه هستند

امام‌جمعه شهرستان خاش گفت: پستچی‌ها امانت‌داران راستین جامعه هستند که از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون می‌آیند.

  حجت‌السلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان   در دیدار با کارکنان اداره پست شهرستان خاش ضمن تشکر از حضور کارکنان پست و تبریک به مناسبت روز جهانی پست، پستچی‌ها را امانت‌داران راستین جامعه نامبرده و بیان کرد: در تمام ایام کرونا کارکنان پست سفیران جان و مال مردم بودند که با  تمام مشکلات و اتکا به خداوند منان توانستند از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون بیایید.
 
وی ادامه داد: شما مصداق آیات کلام‌الله مجید استقامت کردید و پاداش این کار حسنه خودتان را خواهید گرفت.
 
امام‌جمعه شهرستان خاش گفت: امروزه پست جایگاه رفیعی در بین تمامی ادارات کشور دارد و یکی از معدود اداراتی است که وقتی مشتریان به شما مراجعه می‌کنند قطعاً خدمات شایسته‌ای به آنها داده می‌شود.
 
عبدالکریم هاشم زهی، رئیس اداره پست خاش در دیدار با امام‌جمعه این شهرستان از وضعیت جزیره‌ای کارکردن ادارات در شهرستان خاش گلایه و عنوان کرد: اداره پست توانایی همکاری با تمام ادارات سطح شهرستان را دارد و برای مجموعه همکاران پست ملاک خدمت بدون منت به‌تمامی ارگان‌های نظامی، انتظامی و مردم است و ما به‌عنوان خادم مردم همیشه خدمت را سرلوحه کارهایمان داشته و داریم.
 
هم‌زمان با گرامیداشت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، کارکنان اداره پست خاش با امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و در پایان این دیدار به‌رسم یادبود هدیه‌ای نفیس توسط ریاست اداره پست شهرستان تقدیم امام‌جمعه خاش شد.

برچسب ها: امام جمعه ، پستچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار