مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت چهار هزار و ۴۰۰ نفر از بیمه شدگان در استان ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

 محمد رضا بیدی گفت: چهار هزار و ۴۰۰ نفر از بیمه شدگان در استان اینک ماهانه مستمری دریافت می‌کنند که به طور متوسط ماهانه ۶۰ میلیارد ریال حقوق به حساب آنان واریز می‌شود.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۵۰ خانوار روستایی و عشایری در نیمه نخست امسال زیر پوشش این صندوق رفتند.

محمدرضا بیدی گفت: سهمیه بیمه‌ای استان برای سال جاری سه هزار و ۳۰۰ نفر از سوی صندوق روستایی و عشایری کشور بود که تا پایان سال بیش از سهمیه جذب خواهد شد.

وی افزود: جامعه هدف زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ۱۷۹ هزار نفر برآورد شده است که از مجموع این تعداد ۱۳۹ هزار نفر در مناطق روستایی و عشایری سکونت دارند و ۴۰ هزار نفر نیز مربوط به شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: ۷۶ هزار نفر از مجموع مشمولان صندوق تاکنون به عضویت درآمده اند که ضریب پوشش بیمه‌ای استان ۴۲.۵ درصد است.

وی افزود: مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شامل مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کارافتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق است.

برچسب ها: بیمه روستا ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.