بیش از ۴۰ بانوی سرپرست خانوار در زرند صاحب شغل شدند

با گشایش کارگاه تولید پوشاک، بیش از ۴۰ بانوی سرپرست خانوار در روستای ده چنار زرند مشغول به کار شدند.

با حضور جمعی از مسئولان، تعاونی تولید پوشاک شهرستان زرند در روستای ده چنار شهرستان زرند افتتاح شد.

این کارگاه تولید پوشاک با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریالی در زمینی به مساحتی بالغ بر ۱۵۰ مترمربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. با بهره برداری از این کارگاه، بیش از ۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار  مشغول به کار شدند.  

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه تولیدی که مسبب اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار شده است، فعالیت مدیرعامل و دست اندر کاران این کارگاه تولیدی در عرصه اشتغال زایی را تحسین کرد.  

او با  اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد افزایش حضور پرثمر زنان در جامعه برای تولید محصولات داخلی هستیم،  فعالیت در عرصه کارآفرینی را یک امر مقدس و ارزشمند دانست و بیان داشت: به اشتغال‌زایی از طریق کارآفرینی برای رونق اقتصاد در جامعه معتقد هستیم.  

فرماندار زرند برای گسترش این کارگاه در شهرستان زرند و رونق بیشتر فعالیت آن قول مساعد داد.

 شریفی، مدیرعامل این کارگاه تولیدی هدف از ایجاد این کارگاه تولیدی را ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و بانوان بیکار منطقه عنوان کرد و افزود: در این کارگاه با ۱۸ چرخ خیاطی، لباس مورد نیاز بیمارستانی دوخته می‌شود.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این کارگاه، می‌توانیم ظرفیت تولید این کارگاه را توسعه بدهیم و در زمینه‌های مختلف پوشاک صنعتی، بیمارستانی، اداری، مدارس و... خدمات مختلفی را به جامعه هدف ارائه دهیم.

شریفی تصریح کرد: هم اکنون ماهانه حدود ۶۰ هزار پیراهن، شلوار و کلاه بیمارستانی در این کارگاه تولید می‌شود که با حمایت مسئولان و ایجاد فضای مناسب، این ظرفیت تا چند برابر قابل افزایش است و میزان اشتغال نیز افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار